Onderhoud en permanente bewaking
Niets is zo frustrerend als een systeem niet werkt. Het hele bedrijf valt stil als je last hebt van een storing, een netwerk dat wegvalt of een virus in jouw systeem.
Veiligheid is voor Heiper ICT dan ook een groot goed. Regelmatig preventief en proactief onderhoud zien wij dan ook als noodzaak bij het kunnen waarborgen van continuïteit in beveiliging van jouw gegevens. Ook de mate van snelheid en effectiviteit waarin storingen en calamiteiten worden ondervangen speelt hierbij een rol. Heiper ICT heeft speciaal hiervoor een onderhoudsovereenkomst ontworpen.
Snel weer aan de slag
Heiper zorgt ervoor dat je weer snel aan de slag kunt. We hebben een telefonisch ondersteuningsteam voor de eerste hulp. En mocht telefonische ondersteuning niet toereikend zijn, dan komen onze specialisten op locatie jouw probleem verhelpen. We zorgen dat wee binnen vier uur bij jou op locatie zijn om het probleem op te lossen. En als de storing een langere reparatietijd met zich meebrengt, dan kan je kosteloos van een identiek of gelijkwaardig vervangend product gebruik maken.Je kunt dus sowieso altijd je werk blijven doen.
Met Heiper ICT ben je altijd zeker van je zaak
De onderhoudsovereenkomst die je afsluit met Heiper ICT bevat in hoofdzaak de volgende mogelijke activiteiten en garanties:
- Registratie en documentatie van ICT-infrastructuur;
- Permanente bewaking van serverplatformen (hard- en software);
- Inzichtelijke registratie van storingen, calamiteiten, gebruikersvragen en meldingen;
- Frequent (preventief) onderhoud aan werkplekken en serverplatformen met ondersteuning op locatie;
- Garanties op reactie- en oplostijden.