https://heiper.nl/onze-oplossingen/ict-infrastructuur
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl
Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.

Klantportaal
 
Heiper ICT

Het nieuwe werken - altijd en overal bij je data kunnen

Bij Heiper ICT verzorgen we complete werkplekken dus inclusief server, netwerk en support. Wij zorgen dat de ICT infrastructuur staat als een huis, zodat jij je kunt focussen op jullie eigen business. Hoe we dit doen?

Heiper ICT staat voor..

  • Moderne werkplekken
  • Advies en implementatie
  • Veiligheid

Moderne werkplekken

Of je nu in de Cloud werkt, nog on-premise of een combinatie van beiden, wij zorgen dat jij altijd en overal bij je data kunt. Wij verzorgen dit van hardware tot software, van internet, telefonie, hosting en netwerk tot installatie en beheer. Als het moet zelfs 24 uur per dag. 

Advies en implementatie

Je server is aan vervanging toe... moet er een nieuwe server komen? Of kun je beter naar de Cloud? Of is misschien een combinatie van on premise en Cloud de beste optie? Wij hebben jarenlange ervaring op dit gebied en helpen je graag de juiste keuze te maken!

Wat betekent een migratie naar de Cloud voor mijn medewerkers? Hoe neem ik mijn medewerkers mee bij veranderingen op IT gebied zodat ook zij meer kunnen halen uit de nieuwe manier van werken? Ook hierbij helpen we je graag. Wil je meer weten over migraties? Neem dan contact op met Jim Barmentloo via jim@heiper.nl.

Veiligheid!

Of het nu gaat om het hebben van een goede back-up (en recovery!), het verminderen van SPAM of simpelweg het buiten de deur houden van virussen. Security is nu eenmaal een superbelangrijk onderdeel van je ICT. Wij helpen je verder met het in kaart brengen van je risico’s, het treffen van maatregelen en wanneer er nood aan de man is...ontzorgen (= oplossen!).
De kwaliteit van je beveiliging optimaal hebben (en houden) heeft alles te maken met grip hebben op je bedrijf. Weten wat er speelt, weten waar de risico’s liggen en dit vertalen naar passende maatregelen. Met andere woorden: beheer, bewaking en onderhoud van je netwerk, werkplekken en servers. Uiteraard is daarin support van betrokken en professionele support engineers de sleutel tot succes. Winnen doe je tenslotte samen!

Samen een keer een kop koffie drinken?

Wil je meer weten over Heiper ICT en wat we voor jou en je bedrijf kunnen betekenen? Bel ons gerust op 088 434 737 0 of laat je gegevens hier achter. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op!

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.