Heiper ICT
Webinars & Kennissessies

Webinar - Bedrijfsprocessen optimaliseren en slimmer samenwerken

Wil jij ook meer halen uit Microsoft 365? Wil jij de mogelijkheden beter benutten en daardoor efficiënter en slimmer samenwerken?  Wil jij ook een efficiency slag maken door bedrijfsprocessen te automatiseren? Volg dan ons webinar van donderdag 22 april over bedrijfsprocessen optimaliseren en slimmer samenwerken!

​Wat gaan we doen?

​Tijdens dit webinar laten we aan de hand van  5 stappen zien hoe je jouw bedrijf meetbaar efficiënter kunt maken. Dit doen we uiteraard met Microsoft 365 onderdelen. Denk hierbij aan applicaties als PowerBI, Flow en Bookings. Door nog beter gebruik te maken van alle mogelijkheden die Microsoft 365 biedt kun je bedrijfsprocessen automatiseren en tevens slimmer samenwerken. Wie wil dat nou niet? 

Door wie?

​Het webinar wordt gegeven door Pieter van Woerden (algemeen directeur Heiper ICT) in samenwerking met Job van Slooten (Netwerk- en systeembeheerder Heiper ICT). De expertise van Pieter en Job op het gebied van bedrijfsprocessen optimaliseren en efficiënter samenwerken leidt tot een dynamisch en boeiend webinar met veel concrete tips en praktijkvoorbeelden.

Pieter van Woerden 
Algemeen directeur

Job van Slooten
Netwerk- en systeembeheerder

Wanneer

  • Donderdag 22 april - 10.00 - 10.30 uur​

​Kosten

  • Geen kosten

Ook slimmer samenwerken?

Meld je dan hier aan voor het webinar over bedrijfsprocessen optimaliseren en slimmer samenwerken van donderdag 22 april 2021

Aanmeldformulier Webinar Bedrijfsprocessen optimaliseren en slimmer samenwerken
pijl
088 434 737 0

Nieuwsbrief ontvangen?

Terug naar boven