https://heiper.nl/thuiswerkbeleid-om-coronavirus-in-te-dammen-en-de-continuiteit-te-waarborgen/n232c29
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl
Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.

Klantportaal
 
Heiper ICT

Heiper ICT neemt de uitbraak van het Coronavirus uiterst serieus. Om de gezondheid van de medewerkers en de bezoekers te beschermen en de verspreiding van het virus zoveel mogelijk te beperken, heeft Heiper ICT een aantal extra maatregelen genomen.

Vanaf komende maandag wordt er zoveel als mogelijk vanuit huis gewerkt. Onze organisatie is hier goed op ingericht en we zijn dan ook zoals altijd bereikbaar. Veel werkzaamheden en ondersteuningsvragen kunnen telefonisch afgehandeld worden. 

Indien mogelijk worden de afspraken in overleg telefonisch gedaan. De afspraken vanuit ons operationele team zullen, met inachtneming van de richtlijnen van het RIVM, in overleg wel doorgang vinden. Bezoek aan ons kantoor willen we tot een minimum beperken, daarom graag alleen op afspraak.

Hiermee kunnen wij de dienstverlening in stand houden op de manier die iedereen van ons gewend is. Wij vertrouwen op begrip voor deze ongebruikelijke situatie. Voor vragen kunt je contact opnemen met ons kantoor (info@heiper.nl) of via 088 434 737 0.

Indien je hulp nodig hebt bij het (tijdelijk) inrichten van een thuiswerk oplossing, kun je uiteraard ook contact met ons opnemen. Wij helpen je graag verder!

Hartelijke groet namens team Heiper ICT

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.