https://heiper.nl/stel-je-data-veilig-en-zorg-voor-back-ups-van-office-365-data/n212c29
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl
Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.

Klantportaal
 
Heiper ICT

Steeds meer bedrijven maken gebruik van Office 365 voor hun e-mail en bedrijfsdocumenten. Veel bedrijven gaan er hierbij vanuit dat Microsoft back-ups maakt van de data en op deze wijze de data veilig stelt. Dit is niet het geval! Microsoft heeft wel een retentiebeleid, maar dit is niet hetzelfde als een back-up. Het is dus belangrijk dat je als bedrijf zelf zorgt voor back-ups en op deze wijze je data veilig stelt! 

Waarom is de standaard oplossing van Office 365 niet voldoende?

  • Microsoft biedt slechts een beperkte beveiliging tegen dataverlies. Zodra Office 365 de data voorgoed heeft verwijderd kan een eenvoudige herstelactie een groot probleem worden.
  • Eenvoudig data terug zetten is niet mogelijk, de bestanden van het hele bedrijf worden teruggezet en dit is vaak niet wenselijk.
  • Indien bestanden corrupt zijn of verloren gegaan dan is het niet meer mogelijk om dit terug te zetten.

 De verantwoordelijkheid voor de beveiliging van Office 365 -data ligt dus niet zoals veel mensen denken bij Microsoft, maar bij de organisatie en de gebruiker. Daarom is het belangrijk om zelf een goede back-up oplossing te regelen!

Heiper ICT kan deze back-up uiteraard voor je verzorgen met de module Office 365 back-up. Met deze module worden back-ups gemaakt van de Office 365 e-mailboxen (Exchange Online).

Wil je meer informatie of heb je specifieke vragen? Neem dan contact met ons op via sales@heiper.nl of via 088 434 737 1 en vraag naar Martijn!

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.