https://heiper.nl/over-heiper/werken-bij-heiper/netwerk-en-systeembeheerder
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl
Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.

Klantportaal
 
Heiper ICT

Vacature netwerk- en systeembeheerder

Wij hebben versterking nodig! Krijg jij er een kick van om klanten blij te maken door hun problemen op te lossen? Wij zoeken een collega met een vlotte babbel die ons operationele team komt versterken. Ben jij degene die de klant blij maakt met een snelle en goede oplossing? Heb je er plezier in om samen met collega’s elke dag voor onze klanten bereikbaar te zijn? Dan zijn we op zoek naar jou! 

Profiel 

  • Je bent een teamspeler en tegelijkertijd kan je goed zelfstandig werken; 

  • Je hebt een afgeronde MBO ICT opleiding (minimaal niveau 3); 

  • Je bent communicatief vaardig en stressbestendig dus klant- en servicegericht; 

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk; 

  • Hebt ervaring met Active directory, Remote Desktop Servers en netwerktechnieken; 

  • In bezit van rijbewijs B. 

Taakomschrijving 

Als onderdeel van het team ben je verantwoordelijk voor eerste- en tweedelijnsondersteuning en het beheer en onderhoud van de ICT-infrastructuur van onze klanten. Het betreft een functie voor 40 uur per week, waarbij je tevens meedraait in een bereikbaarheidsdienst. 

Hoe ziet je dag eruit?  

Allereerst start je de dag met een heerlijk bakje koffie of thee! Heb je nog niet ontbeten? Dan kan je altijd een broodje pakken. Vanaf het moment dat je op je werkplek zit bekijk je even de lijst met binnengekomen vragen via de e-mail en je probeert deze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tussendoor wordt je gebeld door een klant die ondersteuning nodig heeft bij zijn of haar computer. Je neemt de computer over en weet door jouw kennis het probleem te verhelpen en maakt de klant ontzettend blij!  

Wat wij bieden 

Het betreft een fulltime functie. Vanzelfsprekend krijg je een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden! Je krijgt een fijne werkplek en heel veel gezellige collega’s! Ontzettend leuke uitjes, gezamenlijke lunch en op vrijdag altijd een borrel ter afsluiting van de week. 

Ben jij het die ons team komt versterken? 

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel en zie je graag dat jouw werkdag er zo uitziet? We plannen graag een kennismakingsgesprek in! Stuur je CV en motivatie naar vacature@heiper.nl

Voor alle recruiters: wij vullen deze vacature zelf in en acquisitie naar aanleiding van dez​e vacature wordt dus niet op prijs gesteld.  

Vacature in PDF

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.