Cookies op heiper.nl

Onze website maakt gebruik van cookies. Zie voor meer informatie onze privacyverklaring.

Ja, ik geef toestemmingNee bedankt
 
Werken bij Heiper ICT
Heiper biedt jou:
  • Afwisselende functie
  • Marktconform salaris
  • Een team vol leuke collega's!

Officemanager

Wij zoeken een Office Manager; de spil van het bedrijf, het gezicht, de vriendelijke lach, degene die zorgt dat alles op rolletjes loopt! Het lijkt misschien een gekke omschrijving, maar dat is wel waar we naar zoeken. We kunnen enorm goed versterking gebruiken op verschillende Office Management, HR en eventueel Administratieve taken. Maar natuurlijk ben jij ook het gezicht zodra er een klant bij ons op kantoor komt.

Taakomschrijving

Als Office Manager bij Heiper ben je onder andere verantwoordelijk voor de volgende zaken:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt van ons kantoor en verzorgt onze klanten (en stiekem onszelf) van een glimlach;
  • Je zorgt voor alle facilitaire zaken van het kantoor. Dit doe je door bijvoorbeeld contact te houden met verschillende leveranciers, stuur je de schoonmaak aan, zorg je een representatieve uitstraling van het kantoor en zal er onder jouw bewind geen gestorven plant meer te vinden zijn (we zijn al overgestapt op plastic);
  • Je zorgt dat al onze medewerkers de tools hebben om hun werk te doen (laptop, telefoon, accounts, pennen, etc.). Dit doe je bij indiensttreding, maar er zal ook geen whiteboard stift meer ontbreken;
  • Je zorgt voor een goede orde van de administratie, dit zijn onder andere de personeelsadministratie (verzuim, contracten etc.), leasecontracten, planning van functioneringsgesprekken en wanneer je hier affiniteit mee hebt ook een stuk financiële administratie;
  • Jij maakt al onze medewerkers elke maand weer blij, want jij zorgt voor een correcte afhandeling van het salaris;
  • Je ondersteunt ons met bepaalde events zoals webinars, uitjes en business meetings;

Profiel

  • Je bent een teamspeler en tegelijkertijd kan je goed zelfstandig werken;
  • Je bent communicatief vaardig en stressbestendig;
  • Klant- en servicegericht;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent representatief en goed verzorgd;
  • Je bent beschikbaar voor bij voorkeur 40 uur, parttime is bespreekbaar;
  • Affiniteit met administratieve taken is een pré maar zeker geen must;
  • Bij voorkeur ben je in het bezit van een rijbewijs.

Hoe ziet je dag eruit?

Geen dag is hetzelfde bij ons op kantoor in de rol van Office Manager! Om je toch een beeld te geven Allereerst start je de dag, meestal voordat je collega’s binnenstappen, met een heerlijk bakje koffie of thee! Vanaf het moment dat je kantoor binnenkomt check je even hoe het er allemaal uitziet en ruim je even op waar nodig, je weet immers dat er meerdere klanten op bezoek komen die middag. Eenmaal achter je computer check je de ingekomen mail op de algemene boxen en licht je collega’s in die wat op moeten pakken. Nadat je de mailboxen hebt bijgewerkt en je meermaals klanten en leveranciers telefonisch te woord hebt gestaan geniet je van een lunch en een gezellig gesprek met je collega’s.

De klanten waarvan je wist dat die zouden langskomen staan bij de deur en die ontvang jij met een glimlach en voorzie je van een goede kop koffie. Nog een paar administratieve taken wegwerken en je dag zit er alweer op. Oh… jij was diegene die er weer voor zorgde dat er op vrijdag een biertje koud stond?! Al je collega’s zijn super blij met je!

Wat wij bieden

Het betreft bij voorkeur een fulltime functie, maar eventueel parttime is zeker bespreekbaar. Vanzelfsprekend krijg je een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden! Je krijgt een fijne werkplek en heel gezellige collega’s! Ontzettend leuke uitjes en op vrijdag altijd een gezellige borrel ter afsluiting van de week.

Ben jij het die ons team komt versterken?

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel en zie je graag dat jouw werkdag er zo uitziet? We plannen graag een kennismakingsgesprek in! Stuurje CV en motivatie naar vacature@heiper.nl. Mocht je nog vragen hebben over de inhoud van de functie, dan kan je contact opnemen met Lisa Schuurman op 088-4347370.

Voor allerecruiters: wij vullen deze vacature zelf in en acquisitie naar aanleiding vandez​e vacature wordt dus niet op prijs gesteld. 

Vacature in PDF

Terug naar boven