https://heiper.nl/extra-maatregelen-m-b-t-covid-19/n247c29
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl
Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.

Klantportaal
 
Heiper ICT

Naar aanleiding van de meest recente ontwikkelingen met betrekking tot het coronavirus brengen wij je graag op de hoogte van ons standpunt en beleid daarin. We vinden het belangrijk, los van persoonlijke meningen, dat ook wij als Heiper ICT er alles aan doen om een tweede lock-down te voorkomen.

Naast het feit dat onze medewerkers allemaal thuiswerken, afstand houden, geen handen schudden en regelmatig hun handen wassen zullen ze vanaf donderdag 8 oktober ook mondkapjes bij zich hebben. Indien je het wenselijk vind dat wij deze dragen tijdens onze werkzaamheden, geef dit dan graag aan.

Namens alle medewerkers van Heiper ICT een hartelijke groet,

Pieter van Woerden

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.