Cookies op heiper.nl

Onze website maakt gebruik van cookies. Zie voor meer informatie onze privacyverklaring.

Ja, ik geef toestemmingNee bedankt
English
 
Werken bij Heiper ICT
Heiper biedt jou:
  • Een zelfstandige en flexibele functie
  • Marktconform salaris
  • Een team vol leuke collega's!

Administratief medewerker

Wij zoeken een administratief medewerker voor 24 uur per week voor de Holland ICT Groep (HIG). Als administratief medewerker doe je de administratie voor de ondernemingen die onder de paraplu van de HIG vallen. Je zult voornamelijk vanuit kantoor Huizen of vanuit huis werken. De werktijden en -dagen zijn flexibel en in overleg. 

Je werkt voornamelijk samen met de financieel eindverantwoordelijke en de accountant. Als administratief medewerker verzorg je de in- en verkoopboekingen, zet je betalingen klaar en verzorg je de omzetbelasting. 

Taakomschrijving

Als administratie medewerker bij de Holland ICT Groep ben je onder andere verantwoordelijk voor de volgende zaken:

  • Je verzorgt de in- en de verkoopboekingen;
  • Je zet betalingen klaar;
  • Je verzorgt de omzetbelasting;
  • Je verwerkt banktransacties;
  • Rapporteert aan financieel eindverantwoordelijke.

Profiel

  • Je kan goed zelfstandig werken;
  • Je hebt ervaring met Exact Online;
  • Je hebt ervaring met Excel en Office;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent beschikbaar voor bij voorkeur 24 uur, werktijden en locatie zijn flexibel;
  • Affiniteit met ICT is een pré;

Hoe ziet je dag eruit? 

De functie van administratief medewerker is een zelfstandige functie. Dit houdt in dat je grotendeels zelf je dag kunt indelen. Werk je vandaag thuis of vanaf ons kantoor in Huizen? Indien je bij ons op kantoor in Huizen werkt dan begin je de dag met een heerlijk bakje koffie of thee! Eenmaal achter je computer check je de ingekomen mail in de digitale brievenbus en ga je aan de slag met de betalingen en facturen. Rond het middaguur lunchen we gezellig samen met de collega’s die vandaag op kantoor werken. De dag en de week vliegen voorbij. De week sluiten we tenslotte af op vrijdag met een koud biertje. 

Wat wij bieden

Het betreft een parttime functie, van 24 uur per week.  Vanzelfsprekend krijg je een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden! Je krijgt een fijne werkplek en heel gezellige collega’s! Ontzettend leuke uitjes en op vrijdag altijd een gezellige borrel ter afsluiting van de week.
 

Ben jij het die ons team komt versterken?


Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel en zie je graag dat jouw werkdag er zo uitziet? We plannen graag een kennismakingsgesprek in! Stuur een bericht naar het e-mailadres pvanwoerden@hollandictgroep.nl. Mocht je nog vragen hebben over de inhoud van de functie, dan kan je contact opnemen met Pieter van Woerden op 088-4347301.

Voor alle recruiters: wij vullen deze vacature zelf in en acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt dus niet op prijs gesteld.

Terug naar boven